Упродовж 2023/2024 навчального року освітній процес закладу дошкільної освіти був спрямований на вирішення єдиної науково-методичної теми: «Формування цілісної, життєво компетентної особистості в умовах іноваційного розвитку дошкільної осіти»

Аналіз освітнього процесу

Діяльність закладу дошкільної освіти регламентувалась планом роботи,

який визначав мету, завдання, а також зміст, форми, методи i засоби

досягнення поставлених завдань. Комплексно підходив колектив ЗДО до

вирішення поставлених перед ним на 2023/2024 навчальний рік

пріоритетних завдань:

1. Розвивати пізнавальні інтереси дітей дошкільного віку засобами ігрових освітніх технологій.

2. Сприяти налагодженню форм партнерської взаємодії з родинами вихованців через упровадження дистанційних форм спілкування з батьками.

3. Продовжити роботу по створенню й підтримці сучасного освітнього простору, сприятливого для гармонійного розвитку особистості дошкільника та реалізації індивідуальних творчих потреб кожної дитини.

Аналіз планування роботи за минулий рік показав, що такі його принципи як актуальність, науковість, перспективність, доцільність, системність, послідовність - дотримуються.

Робота закладу дошкільної освіти організовувалася з урахуванням реалій

сьогодення та дії правового режиму воєнного стану, питання щодо створення

безпечного, комфортного, інклюзивного середовища для всіх учасників

освітнього процесу й підвищення якості освітньої діяльності закладу. Окрім

того, увага приділялася роботі з батьками й налагодженню тісної комунікації

між усіма учасниками освітнього процесу.

Особлива увага зверталася на такі аспекти:

- організація навчання педагогічних працівників щодо використання різних

цифрових інструментів в роботі з дітьми та надання їм методичної підтримки;

- використання найпопулярніших онлайн-платформ, які допомогають при

організації інформаційно-консультативної роботи;

- організація психолого-педагогічної підтримки та супровід усіх учасників

освітнього процесу.

Протягом 2023/2024 навчального року велика увагу приділялась

психологічному супроводу всіх учасників освітнього процесу:

- володіння педагогами елементарними навичками подолання тривожності,

нападів панічної атаки;

- вміння переспрямувати увагу дітей на позитивні явища, зацікавити їх, знайти способи піднесення їхнього настрою;

- знати елементарні способи розслаблення дитини у стані нервового

напруження.

Оволодіти елементарними навичками самодопомоги, психологічної

допомоги дитині/дорослому у стані стресу допоміг Цикл вебінарів за

підтримки дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ у співпраці з ДНУ «Інститут

модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України та

громадською організацією «ЛаСтрада-Україна». Одним із провідних

напрямів діяльності ЗДО у 2023/2024 н. р. є формування соціально-

громадянської компетентності дітей дошкільного віку.

Метою забезпечення ефективної комунікації з усіма учасника освітнього процесу, з огляду на ситуацію, що склалася, надавалася перевага

використанню сайту закладу, месенджерів, соціальних мереж, сервісів, що

дозволяють створювати форми зворотного зв’язку (наприклад, сервіси

Google). У батьківських Viber групах вихователі систематично розміщували

інформацію різноманітної тематики про розвиток, виховання та навчання

малюків дошкільного віку, показники сформованості базових якостей

особистості; ознайомлювали з ефективними методами та прийомами

формування у дошкільників різних форм активності. За допомогою Viber

груп педагоги проводили з батьками консультації, тренінгові заняття.

Протягом 2023/2024 навчального року всі заходи за планом наступності ЗДО

та ЗЗСО виконувались частково. ЗЗСО надавалася інформація для батьків

дітей старшого дошкільного віку, яка розповсюджувалася у Viber групах

ЗДО.

Робочою групою у складі:

Сергієва І.Б. – завідувач ЗДО №355, голова робочої групи.

Герасименко Ю.В.- заступник голови робочої групи,

Суворова Ю.К- заступник завідувача з господарства,

«Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №355 Харківської міської

ради» за 2023/2024 навчальний рік.

За результатами самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу

дошкільної освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти робоча

група рекомендує:

– винести на серпневу педагогічну раду обговорення результатів

самооцінювання освітніх і управлінських процесів та внутрішньої

системи забезпечення якості освіти комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) № 355 Харківської міської ради» за

2023/2024 н.р.

– оприлюднити результати самооцінювання освітніх і управлінських

процесів та внутрішньої системи забезпечення якості освіти

комунального закладу «Заклад дошкільної освіти (ясла-садок)

№ 355 Харківської міської ради» за 2023/2024 н.р. на сайті закладу.

Кiлькiсть переглядiв: 27